Ofte stilte spørsmål

Selges Conquer kun på nett?

Per dags dato kan man kun få kjøpt Conquer tøy gjennom nett.
Vi jobber fortløpende med mulige samarbeid og vil oppdatere nettsiden når det evt er mulig å kjøpe i fysisk butikk.

Hvor produseres Conquer tøyet?

Conquer blir designet i Norge og produsert i både Kina og Polen.

 

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ønsker å reklamere på et Conquer plagg? 

Selv om vi er veldig stolte av kvaliteten i tøyet vårt er vi klar over at ting kan skje.
En søm kan løsne og et produkt kan være feilprodusert. Vi har internkontroll for å avdekke feilene før du mottar varen. Skulle du være så uheldig å få et av disse produktene i din bestilling så skal vi selvfølgelig ordne opp slik at du får et nytt produkt.

Det du da må gjøre er å:

- Sende oss en mail med beskrivelse av feilen (gjerne ta bilde).
- I mailen må du opplyse om ordrenummeret ditt (eksempelvis: #2010).
- Deretter må du sende produktet tilbake til oss på følgende adresse:

Treningsgruppen AS
Sofiemyrveien 12
1412 Sofiemyr

 

Hvor lang tid tar det før jeg får tilbake pengene mine hvis jeg har returnert en vare?

Hvis du har returnert en vare til oss innen 14 dager etter at du har mottatt ordren og du ønsker pengene tilbake vil det ta 4-7 arbeidsdager fra vi mottar varen til pengene er på kontoen din.

 

Hvilket selskap bruker dere for å frakte varene til meg?

I dag bruker vi Posten/Bring til å sende varer.  Leveringstiden varierer fra hvor i landet du bor, men i snitt vil det da 2-4 arbeidsdager. 

 

Sender dere til hele verden?

Per dags dato sender vi kun til Norge, Sverige og Danmark.
Send oss gjerne en e-post hvis du ønsker å få varen sendt til et annet land.

 

Min ordre har ikke kommet enda, hva kan jeg gjøre?

Når du bestiller i vår nettbutikk vil vi alltid sende pakken med sporing.
Du vil da få tilsendt sporingsinformasjon om pakken din enten på mail eller sms. Du kan derfor følge den siste statusen til sendingen din gjennom Posten/Bring sitt sporingssystem.

 

Får jeg en bekreftelse fra dere på at ordren er fullført?

Ja, vi sender ut en bekreftelse når vi har mottatt bestillingen din og når vi har klargjort den for sending.

 

Jeg ønsker å bytte produkt hva gjør jeg?

Passet ikke størrelsen eller var det kanskje et annet design som fristet mer?
Det går helt fint å bytte. Bare send oss en e-post der du skriver hva du vil bytte fra og til. I samme mail må du også opplyse oss om ordre/bestillingsnummeret ditt.

 

Jeg ønsker å samarbeide med dere hvem skal jeg ta kontakt med?

Hvis du ønsker å samarbeide med oss rundt promotering, salg i butikk eller andre ting så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss. Da kan du enkelt sende oss en e-post til post@treningsgruppen.no